četvrtak, 29. lipnja 2017.

DANAS STOJIM U MARKETU I ČEKAM RED...BILA SAM SPORTSKI OBUĆENA


Danas stojim u markeru i cekam red. Bila sam sportski obucena uska crna trenerka koja izrazava moju zadnjicu sa crnom majcom.



Taman dosla na red i dolazi jedan deda sa malim decakom (4god od prilike) i ne nosi korpu stvojim u svoj red i osetim ruku na gu*i, ja pomislila da je deda pa sam ga pustila da stoji ispred mene ali je uzao jedno 7 stvari i sve ih jedva drzi u ruci. I on op, na kasu ispred mene to sve srucio. Ne bi to bilo nista nepristojno, da mi se on izvinuo ili zahvalio sto sam ga pustila preko reda.


U tom trenutku me je mali pogledao i vidi se da je bio bezobrazan. Onda ce se sutra taj deda pitati kako mu dete nije vaspitamo, a u stvari dete ma uhvatilo za du*e

0 komentari:

Objavi komentar