nedjelja, 7. svibnja 2017.

MAMA MI JE IMALA MOŽDANI UDAR. NIJE VIŠE MOGLA D PRIČA, DA PIŠE, NITI DA SE...


Mama mi je imala moždani udar. Nije više mogla da priča, da piše, niti da se kreće. U bolnici je ostala mjesec dana. Sporazumijevala se sa nama samo rukama. Doktori su rekli da je van životne opasnosti. Mama je insistirala da kupimo medicinskim sestrama poklone i da damo novce doktoru.


Iako sam žestoki protivnik korupcije, uradili smo to za njenu dušu, jer je insistirala. Poslije 10 dana ležanja u bolnici, zaradila je upalu pluća, upalu mokraćnih kanala i bubrega. Jednoj sestrici je čak i prijetila prstom i nikad nismo saznali zašto. Pustili su je iz bolnice i samo 5 dana kasnije je preminula. Nije mogla da jede i nikada nismo shvatili šta se tačno desilo.


Kada me neko upita od čega mi je mama umrla, ja više ne znam šta da kažem. Znam samo da nije od moždanog udara!! Da se ovo desilo negdje vani, neko bi morao da odgovara! Moje mišljenje je da korupcija ne treba biti dio tradicije. I da poštenim ljudima ne treba plaćati da ispravno rade svoj posao!

0 komentari:

Objavi komentar