ponedjeljak, 13. studenoga 2017.

PRIJE 3 DANA. NE ZNAM ZAŠTO I KAKO, ALI IMAO SAM ODNOS SA JEDNOM STUDENTKINJOM U MOJOJ...


PRIJE 3 DANA. Ne znam zašto i kako, ali imao sam odnos sa jednom studentkinjom u mojoj kancelariji. Toliko je bila napadna tražeći da joj poklonim ocjenu,



jer joj treba za uslova da može da pređe na drugu godinu, da se jednostavno desilo. Ne mogu da lažem, bilo mi je lijepo, ali kada sam došao kući i kada mi je moje žena po običaju “poletjela” u zagrlja poželeći mi dobrodošlicu, nemate pojma kako sam se loše osjećao, JADNO, ma grozno vjerujte. Ne mogu se pomiriti sa činjenicom da sam je prevario.



Evo 3 dana samo o tome razmišljam. Najradije bih da joj sve priznam, jer ne mogu da živim ovako, jednostavno me savjest pritišće. ŠTA URADI

1 komentari:

  1. Pozdrav, zovem se Marija Josip, prekidala sam vezu sa zaručnicom prije otprilike četiri mjeseca nakon što sam se s njom uvelike posvađala oko nekog tipa za kojeg tvrdi da je nikada nije vidjela, prije nego što sam joj rekao da je u vezi ponestalo bijesa i da je ona napustio moju kuću te noći. kuće. Mislio sam da će me nazvati, ali nikada nisam učinio sve što sam mogao, ali odbila je prihvatiti moju žalbu jer je toliko volim, da sam gotovo izgubio nadu dok u početku nisam prešao put dr. Alabe, ali bio sam iznenađen kako mi je pomogao vratiti zaručnicu, pa kad god imam problema, uvijek nazovem dr. alabu da mi pomogne, tako da mi dr. alaba uvijek pomogne. Sretna sam što se u svom životu obraćam dr. Alabi. sad pravim bračne planove, čudo je kako mi je pomogao da ga vratim jer sam sada sretna. a ako imate problema, možete kontaktirati dr. alabu. Doktor alaba moćan je liječnik koji može riješiti vaše probleme umjesto vas, tako da i vi možete postati sretna osoba poput mene, a on je činio dobre stvari u mom životu jer ga poznajem. kontaktirajte dr. alabu s ovom e-poštom: dralaba3000@gmail.com Također možete WhatsApp i viberiti mu s ovim brojem: +2349039885856.

    OdgovoriIzbriši